21-ojo amžiaus išmanusis, sulankstomas ir visai mažytis dviratis

Dviračiai jau seniai rieda miesto gatvėmis. Žmonijai išradus ratą iki išmanaus dviračio reikėjo ilgai ir toli keliauti. Kaip atrodo ir kaip veikai šiuolaikinis, išmanusis 21-ojo amžiaus miestiečio dviratis? Jei senelių dviračiai tinkami, tik kaimo keliukams ir vieškeliams, tai miesto dviračio ratai rieda tyliai,lygiai ir ramiai. Neįmanoma atsiriboti nuo šiuolaikinių technologijų revoliucijų ir išmaniųjų inovacijų. Ką naujo mums pristato šiuolaikinė dviračių pramonė?

 

Persikelkime į Vokietiją, kur kasmet rengiamos dviračių pramonės mugės ( Eurobike). Persikėlus į Vokietiją, magišku būdu nukeliausite į kitą žemės rutulio pusę, N.Zelandiją. Šios šalies gamintojai, technologai ir išradėjai pristatė išmanią dviratė transporto priemonę. Atnaujintas dviratis ( o sakoma, kad dviračio išrasti jau neįmanoma, tarsi jis būtų išradimų išradimas) buvo sujungtas su elektrinėmis technologijomis. Kuo jis dar ypatingas. Tai kompaktiškas miesto dviračio sprendimas, nes jį galite nešiotis net sportiniame krepšyje. Vadinasi jis lengvas, patvarus ir universalus. Ši išradimas nėra išgalvotas. Net 5-erius metus N.Zelandijos dviračių pramonės specialistai, bandė patobulinti ir taip idealią transporto priemonę. Jums reikia atsiminti tik dvi pavardes, Grantą Ryaną ir Peterį Higginsą. Jie žaidė tuos penkerius metus formomis ir spalvomis, kol sugebėjo palengvinti ir savotiškai optimizuoti seną transporto priemonę.

Koks buvo šių išradėjų tikslas ir kriterijai: patogumas, mobilumas, paprastumas, praktiškumas ir individualumas. Kai net su dviračiu tenka laukti automobilių spūstyse, toks sulankstomo dviračio sprendimas pat patraukliausias. Ar toks dviratis neatrodo žaismingai? Didmiesčiuose jis skirtas ne tik dėl pramogos, bet ir dėl išsigelbėjimo nuo spūsčių keliuose. Išradėjai pavadino savo naują penkerių metų darbo vaisių „YikeBike“. Toks dviratis sveria vos 10 kg. Taigi niekas jums nesutrukdys vežtis šios dviračio kelioniniam bagaže. Jis išsilanksto ir vėl susideda į patogią elektrifikuotą transporto priemonę. Jūs galite vairuoti jį tiek miesto, tiek ir priemiesčio keliuose. Tik pagalvokit kaip patogu vykti į darbą šiuo mobiliu dviračiu.

Kiek užtrunka tokio dviračio lankstymas? Vos per 15 sekundžių paruošite dviratį kelionei. Toks dviratis tilps didesniam krepšyje. Taigi pamirškite apie nesaugų dviračių laikymą gatvėje. Tokie dviračiai bus visados su jumis, tiek darbe tiek ir namuose. Didžiausia problema toli keliaujantiems, kurie nori į iškylas pasiimti į dviračius jau išspręsta. Sulankstomi dviračiai neužima daug vietos ir kompaktiškai telpa net ir mažiausioje automobilio bagažinėje. Tą patį dviratį galit pasiimti ir į keliones traukiniai, autobusais ir lėktuvais.

Toks dviratis turėtų būt įkraunamas. Pajunkite jį į elektros lizdą bent 30-iai minučių. Vos po pusės valandos jūsų kompaktiška transporto priemonė bus paruošta. Galbūt manot, jog tokios lanksčios dviračio formos nebus patvarios ir ilgaamžės, jo išradėjai pasirūpino anglies pluošto dviračio rėmu. Jo elektrinio variklio galia siekia 1,2 kW, o maksimalų greitį išvysto iki 20 km/h. Vis tik miesto gatvėmis ir takeliai geriau važinėti apie 10 km/h greičiu. Kas dar keisto šioje išmanioje transporto priemonėje. Priekinio rato skersmuo siekia 50 cm, o užpakalinio 20 cm. Taigi tokie dviračiai gal ir primena cirką, tačiau jų praktiškumas ir funkcionalumas užgožia visas pašaipas ir palyginimus. Šie dviračiai apsaugoti nuo slydimo, nes juose įmontuotas specialus elektroninis stabdis bei akceleratorius. Stabdy lengva valdyti, jis kompaktiškai įmontuotas ant vairo. Kaip ir tikroms transporto priemonėms taip ir šiai reikalingas apšvietimas. Taigi nenustebkit, nes šie dviračiai turi tiek stabdžių tiek ir avarines šviesas.

Toks dviratis gali nuvažiuoti iki 10 km, kol visiškai išsikrauna. Jau minėjom, kad baterija.akumuliatorius įkraunamas per pusę valandos. Toks akumuliatorius išlaiko iki 1000 įkrovimų. Kol kas tokie dviračiai tik prabangi ir brangi svajonė. Vieno dviračio kaina siekia net 3000 svarų ( 11 760 Lt). Taigi tik ekologiškai mąstantys verslininkai gali sau leisti tokią prabangą. Eiliniai dviratininkai kol kas turėtų tik pasvajoti. Šios dviračio išradėjai, nelaiko savęs senųjų dviračių gamintojų konkurentais. Jie tik norėjo patobulinti ir taip idealią ir ekologišką transporto priemonę. Tokį dviratį mindami tikrai neperkaisite, o atvykę į biurą jausitės tik pailsėję. Šis išradimas arba tikslingas patobulinimas tinkamiausias miestiečiui. Jis pakeičia mopedus ir per greitai lekiančius kalnų dviračius. Miesto dviratininkas turi važiuoti saugiai, ramiai ir pakankamai lėtai.

.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *